NoRespect

Najlepsza Gildia w LastChaos

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Rejestrować się i nie żałować ;]

#1 2020-10-22 18:17:26

Lusiak
Administrator
Dołączył: 2020-06-13
Liczba postów: 503
LC: Lusiak
Windows 8.1Opera 71.0.3770.271

Nocny Elf (Noncy Łowca / Nocny Zamachowiec)

1382395513.png

Szelma i nocny elf zrobią wszystko, aby wykonać przydzielone im zadanie.
Niezwykłe stworzenia, których ciemna energia osłabia wrogów i wspomaga sojuszników.



Podstawowa statystyka: zwinność (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)




Broń:
Nocny zamachowiec- Sztylety- atak fizyczny
Nocny Łowca - Kusza -atak fizyczny


Punkty statystyk i atrybuty
Nocny elf do wyboru specjalizacji:


siła + 5 HP
zwinność +0,7 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + +0,6 atak magiczny, 9 MP
kondycja + 12 HP, 2 MP



Atrybuty nocnego elfa

Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę nocnym elfem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):


HP 130
MP 56
Atak fiz. 43
Obrona fiz. 519
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 13
Obrona mag. 0
Celność mag. 142
Unikanie magii 20
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 11
Prędkość poruszania: 6,5


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +22
MP +20
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,3
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mK0UIJ-QZjV04LRoByj0uA120917

Nocny Łowca charakteryzujący się szybkim atakiem w walce kuszą. Nocni Łowcy są w stanie zastawić śmiertelnie kaleczące pułapki.



Typ broni, która się posługuje: Kusza


Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 zwinności wymagane na Wyostrzenie, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 12 inteligencji wymagane na Zdrowy rozsądek
Poziom 38: 17 kondycji wymagane na Strażnik
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Ukryty strzał
Poziom 60: 100 zwinności wymagane na Bełt nocy
Poziom 70: 35 inteligencji wymagane na Zatruta pułapka


siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +34
MP +12
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400

Nocny Zamachowiec charakteryzujący się mocnym atakiem i dobrą obroną. Swą siłę czerpie z mroku wszechogarniającego Iris. Elfy nocy świetnie sprawują się w pojedynkach.


Typ broni, która się posługuje: Sztylety


Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 inteligencji wymagane na Mana, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 2 zwinności na Opanowanie sztyletów
Poziom 32: 17 kondycji wymagane na Szyderstwo
Poziom 38: 35 zwinności wymagane na Kombo, 17 inteligencji wymagane na Symulacja, 17 kondycji wymagane na Strażnik
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Przebiegłość
Poziom 50: 52 inteligencji na Ciemna moc
Poziom 55: 35 inteligencji na Wypalenie
Poziom 102: 100 inteligencji na wymagane na Zaklinacz


siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +34
MP +12
Atak fiz. +3
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,8


Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/


__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
[dblpt]zdziwiony[dblpt]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
avalon - palcza - chronos-institute - bettingpolonia - wuwer