NoRespect

Najlepsza Gildia w LastChaos

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Rejestrować się i nie żałować ;]

#1 2020-10-22 12:35:11

Lusiak
Administrator
Dołączył: 2020-06-13
Liczba postów: 503
LC: Lusiak
Windows 8.1Opera 71.0.3770.271

Tytan (Harcownik / Highlander)

1382391217.png

Tytan jest imponujący, a jego siła jest, jak mówi podanie, równa sile najstraszniejszych potworów.
Jest specjalistą w bezpośredniej walce z instynktem dzikiego zwierza.
Jego siła i wytrzymałość zapewniają mu przewagę w walce wręcz. Jego broń ważniejsza jest dla niego niż zbroja.





Podstawowa statystyka: siła (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność(częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)


Broń:
Harcownik- Miecz -atak fizyczny
Highlander- Topór -atak fizyczny



Punkty statystyk i atrybuty

Tytan do wyboru specjalizacji:


siła + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 8 HP, + 2 MP



Atrybuty tytana

Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę tytanem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):


HP 180
MP 68
Atak fiz. 53
Obrona fiz. 58
Celność fiz. 137
Unikanie 20
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 13
Obrona mag. 0
Celność mag. 137
Unikanie magii 20
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 14 (miecz), 16 (topór)
Prędkość poruszania: 6


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +36
MP +14
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +0,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400

Harcownik to potężny wojownik, którego atutami są szybkie i wielostronne ataki oraz wytrwałość.




Typ broni, którą się posługuje: Miecz


Wymagania podstawowe:  osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tornado na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota.


Punkty statystyk i atrybuty

Poziom 31: 23 siły wymagane na Silny Zamach, 2 kondycji wymagane na Ciało Olbrzyma, 12 zwinności wymagane na Święty Cios
Poziom 38: 35 siły wymagane na Ryk, 17 kondycji wymagane na Chytrość, 17 zwinności wymagane na Władza Ognia
Poziom 44: 52 siły wymagane na Krzyk Wojenny
Poziom 70: 100 siły wymagane na Koszmar


siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:

HP +46
MP +18
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400

Highlander to zwinny wojownik, atutami jego są specjalne umiejętności,
za pomocą których bez problemu osiąga przewagę nad wrogiem.




Typ broni, którą się posługuje: Topór


Wymagania podstawowe: Osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tornado na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia) oraz 50.000 sztk złota.


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 siły wymagane na Opanowanie topora, 12 siły wymagane na Cielesna perfekcja 1, 12 zwinności wymagane na Słabość
Poziom 38: 35 siły wymagane na Cielesna perfekcja 2, 17 zwinności wymagane na Sprint, 17 kondycji wymagane na Obrona
Poziom 44: 52 siły wymagane na Cielesna perfekcja 3
Poziom 70: 100 siły wymagane na Łamacz broni


siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (statystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:

HP +36
MP +14
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6

Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/


__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
[dblpt]zdziwiony[dblpt]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
nadziejapolskiegofutbolu - craft24 - informatyka - faniwojownikow - supervisory